Това което търси колегата Събев определено не е "Виктор", Кони покриват 100% от очакванията за по-динамично каране.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Окачване
Collapse
X
-
Никой не е казал,че Виктор нестават, но те са си стандартни амортисьори предвидени за комфортно возене, докато КОНИ както знаем са доста по-спортни, точно такива каквито са нужни на колегата! За мен 4 жълти конита и комплект пружини на -30 .. + POWERFLEX навсякъде е перфектния сетъпДруг е въпроса,че и без това твърдо возещата 33-ка ще стане непоносима по нашите пътища. Аз съм си взел OMP пружини на -35,но се чудя дали сега да ги слагам или след зимния сезон. Веднага щом ги сложа ще споделя какъв е резултата и дали е нужно да се слагат по-твърди амортисьори за каране по писта.
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Благодаря за съветите колеги!
По-принцип за драг ще я карам най-вече, но от време на време може и на писта да я разхождам! А за непоносимото возене ни най-малко ме притеснява, аз я карам само за подобни неща, за всеки ден си имам друга кола!
Някой ако знае цени някакви ще съм много благодарен ако сподели! Или някакъв сайт да разгледам!Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD
Comment
-
http://www.europerformance.co.uk/pag...tml?car=alfa33
Като цени... мисля,че ще се впишеш в 1000лв за амортисьори и пружини и още около 200 за Powerflex-a . Но щом ще е за драг... само едни пружини според мен са достатачно... намират се добри пружини за по 200-300лв.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Абе,деца!Нашите са си със спортно окачване по задание и по принцип.Амортисьотите са Виктор и само тоя,който не е карал с такива,може да предлага други.Кони са чудесни амортесьори,но не са Виктор.Те са много добри за голф и опел,но доколкото знам и сериозните голфари предпочитат Виктор.Ако могат да си ги позволят.Аз карам с такива и знам разликата.Отделен е въпроса,че напоследък всички фирми предлагат качествени амортесьори.Стига да можеш да си ги платиш!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеАбе,деца!Нашите са си със спортно окачване по задание и по принцип.Амортисьотите са Виктор и само тоя,който не е карал с такива,може да предлага други.Кони са чудесни амортесьори,но не са Виктор.Те са много добри за голф и опел,но доколкото знам и сериозните голфари предпочитат Виктор.Ако могат да си ги позволят.Аз карам с такива и знам разликата.Отделен е въпроса,че напоследък всички фирми предлагат качествени амортесьори.Стига да можеш да си ги платиш!33 16v/MR2 SW20/S3 8L
Comment
-
Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщениетова заводското спортно окачване дето разправяш е такава пародия, че ....На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеМай не ме разбра!Заводско спортно окачване не съществува.Такова животно няма.Заводски 33-ките са си с такова.За това и возят като голф-1.Тунинговането за съзтезания си е друга бира и не струва една бираAlfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
Alfa Romeo 33
Comment
-
Заводски 33-ките са с Боге. По-старите пък са със Спика. И двата вида са много издръжливи и здрави. Лошото е, че в БГ не се предлагат.
За Кони въобще няма какво да се коментира. Все едо да коментираме дали Ферари са способни да направят спортен автомобил. Или пък Брембо могат ли да правят спирачни апарати.
Тия Виктор са рециклаж - демек скрап (поне това което се предлага за 33-ка). Сравнение с Кони не може да има.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщениеС какъв акъл го каза това ... тия WIKTOR са пълен смях, а Кони са ... айде да не говорим
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеЗаводски 33-ките са с Боге. По-старите пък са със Спика. И двата вида са много издръжливи и здрави. Лошото е, че в БГ не се предлагат.
За Кони въобще няма какво да се коментира. Все едо да коментираме дали Ферари са способни да направят спортен автомобил. Или пък Брембо могат ли да правят спирачни апарати.
Тия Виктор са рециклаж - демек скрап (поне това което се предлага за 33-ка). Сравнение с Кони не може да има.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение...33 16v/MR2 SW20/S3 8L
Comment
Comment